• head_banner
  • head_banner

Hè per quessa chì e piccule frecce di plastica nantu à i noci di a rota.

Avete mai svegliatu in a vostra propria piscina di l'ospedale nantu à u pavimentu di una grande fermata di l'autobus di a cità è hà rotulatu finu à chì vi vene in faccia cù e roti di un autobus di cità?Inoltre, quandu vi fighjate à sta rota, u corpu ferite, ùn ci hè micca purse, è hè fretu, fretu, avete mai nutatu assai frecce di plastica strane nantu à i noci di a rota?Chì diavolo hè questu?perchè sò quì chì facenu ?Cumu vultà in casa ?Sò quì per risponde à alcune di queste dumande per voi.
Quelli picculi frecce di plastica sò indicatori di noci di roti allentati, è probabilmente avete capitu cumu funzionanu prima di avè finitu di leghje sta frase.
Wheel-Check hè unu di i pruduttori di queste cose è una di e cumpagnie chì dicenu esse u fabricatore "uriginale", ancu s'è altri video cum'è questu facenu invenzione simili dichjarazioni:
Avà ùn vogliu micca tuffà in l'acque fangose ​​di quale prima hà distruttu sti artigli di plastica, soprattuttu dopu avè vistu una lotta assolutamente brutale annantu à questu in u mo pub locale di fastener, The Brass Wingnut, è à a fine di a lotta, unu di anu sputatu una manata di spilli industriali.
Ma tornemu à a pista : vede cumu si funziona ?Quandu prima stallate e roti è stringhje bè tutte e noci, cola e frecce di plastica chjuche à i noci, assicurendu chì e frecce sò in linea cù l'altri.
Pare esse dui scole principali di pensamentu nantu à u megliu per fà questu, è ùn aghju micca vistu quelli nomi in ogni locu, dunque eccu ciò chì aghju fattu:
Pre-Order Next Generation Dispositivi Samsung Tuttu ciò chì duvete fà hè di firmà cù u vostru indirizzu email è bam: creditu i vostri pre-ordini per i novi dispositi Samsung.
Pensu chì certi venditori riferenu à i sistemi di affiliazione cum'è "peer-to-peer", ma vogliu avè un nome in ogni modu.
In u metudu di a catena, a freccia punta à u centru di u prossimu nut, è cusì, creendu una catena di frecce cuntinuu è fluente.In u sistema di buddy, chì travaglia solu cù roti cù un nùmeru paru di fori di bulloni di rota, pariglii di noci s'accoppianu cù e so frecce chì puntanu l'una à l'altru.
Ogni metudu furnisce un modu faciule è rapidu per verificà per qualsiasi bulloni solti, cum'è pudete vede quì:
Questi pezzi di plastica di pocu prezzu permettenu à un busu o camioneru di fà una caminata rapida è immediatamente dicenu s'ellu ci hè una noce di rota impurtante, un benefiziu enormu di sicurità senza a necessità di cuntrolli cumplessi o elettronica cumplessa.Hè cusì stupidu è simplice, hè bellu bellu.
Avete nutatu chì venenu ancu in parechji culori.Di solitu verdi o gialli sò l'indicatori principali, l'aranciu hè di solitu utilizatu per l'applicazioni d'alta temperatura è u rossu hè utilizatu per indicà chì a rota hè stata rimpiazzata, ma i noci ùn sò micca stati stretti ufficialmente à specificazione.Questu pare esse un cunsigliu informale, cusì ùn possu micca guarantisci chì serà sempre cusì.
Circhendu un pocu di più, pare chì ci sia una altra scola di pusizioni, a chjameraghju Sunburst, chì pudete vede quì à diritta :
In fatti, finu à chì vi ricurdate di qualchì mudellu sequenziale, pensu chì ùn importa micca cumu si stallate e frecce inizialmente, sempre chì pudete facilmente sapè quandu e frecce sò fora di ordine.
A propositu, sè vo site più fashionista quandu si tratta di roti di camion o autobus, sò cuntentu di annunzià chì ci sò parechje versioni cromate più sottili di questi indicatori per ùn avè micca miss with the look with Day. - Glo plasticu..
Ci hè una altra variazione chì pigghia un rolu più attivu in a prevenzione di i noci di a rota da alluntanassi piuttostu cà di sonà un alarme quandu si faci.
Queste varianti anu dial gauges, ma sò ancu cunnessi l'un à l'altru è furnisce una certa limitazione fisica per impediscenu chì i noci di rota si alluntanassi cù una molla di plastica o una cinghia trà i dui collari.Ma di sicuru, s'è vo avete un numeru imparu di noci, ùn hà micca travagliatu per tutti.
Tutti questi dispusitivi in ​​qualche manera aggira a quistione di perchè una noce di rota - o forse qualsiasi noce - si perde in tuttu.
Ci sò parechji fatturi à u travagliu quì, micca u menu di quale hè a vibrazione constante è u muvimentu di a noce, è ancu tutta a tendenza d'entropia chì l'Universu ci tira.
Tuttavia, i mutivi più specifichi, secondu Torque Tight, unu di i fabricatori di tali indicatori di noci di rota, sò i seguenti:
• Torsione eccessiva.L'utilizatori spessu stringenu nuts di rota nantu à a basa chì u più strettu u megliu.In ogni casu, un torque eccessivu pò veramente stende u stud o filu finu à u puntu chì ùn hè micca capaci di risponde.Questu pò ancu guidà à cracking di noci, cattura o misalignment è cracking di rota.
• U shrinkage termale si faci quandu u nut hè stallatu à a temperatura di fabbrica in cundizioni freti.A forza di serratura sparisce mentre a noce è u bullone si raffreddanu.
• Superfici d'accoppiamentu incorrecte.Ciò include superfici di accoppiamento irregolari, mozzi e rote danneggiati o piegati, e fori di bulloni usurati o allungati.
• Dirt, sand, rust, burrs di metallu, è pittura nantu à i filamenti o nantu à a superficia di accoppiamentu trà a nut è a superficia di a rota pò creà "falsi torque".Quandu a forza hè aduprata per superà l'attrito senza cunvertisce in downforce
• Frenata eccessiva.Un frenu eccessivu pò causà l'aumentu di a temperatura (in particulare in i veiculi pisanti), facendu chì i bulloni di rota si espansione è cuntrate cum'è a temperatura cambia.Questu face chì i noci di a rota perde l'aderenza nantu à i bulloni, risultatu in una perdita di torque.
• Età.Au fil du temps, les noix et les boulons des roues s'usent et la force de serrage s'affaiblit jusqu'à ce qu'il ne soit pas suffisant pour tenir correctement la roue.
Di tutti sti prublemi, ùn saria micca sorpresu di truvà chì l'eccessu di torque hè u prublema più cumuni, postu chì a cumminazione di putenti arnesi pneumatici è u stranu impulsu umanu per sempre pensà à più grande hè megliu, tutti paremu avè trattatu cù questu.


Tempu di post: 13-Jan-2023