• head_banner
  • head_banner

Cosa da fà quandu u camione chjappà una longa discesa Ùn chjappà i freni troppu spessu

Chì sò e peggiori cundizioni di i cunduttori anziani chì guidanu camioni?Long downslope hè sicuramente unu di elli.Perchè a longa cundizione di discesa hè spessu una alta incidenza di accidenti di camion, per cuntrullà a vitezza, u tempu è a freccia di l'usu di i freni aumenteranu, chì porta ancu à una seria di prublemi fatali, cusì chì i prublemi deve esse attentu à in a longa pendenza cuntinua?Cumu assicurà a sicurezza di guida?

news3_img

cuntrolla regularmente u veiculu periodicamente prima di andà in salita

news3_img8

Veiculu chì funziona per un bellu pezzu, ci hè inevitabbile "cattiva cundizione", cusì in u funziunamentu di ogni ghjornu bisognu di cuntrollà regularmente u veiculu regularmente, in particulare a cunfigurazione di sicurezza, cum'è a liberazione di u frenu hè normale, i pasticci di frenu eccessiva usura;perdite d'aria;crepe di tamburi di frenu;frenu back spring nurmalmente; camera d'asciugatura Sia normali è altri prublemi, una volta chì ci sò prublemi, riparazione puntuale o rimpiazzamentu.

news3_img7

In u mercatu di u trasportu attuale, currendu à l'area di a muntagna miridiunali necessitarà un dispositivu supplementu di doccia d'acqua, ancu s'ellu hè sospettatu di mudificazione illegale, ma cunsiderendu a sicurità di u trasportu, assai sezioni longu in discesa seranu ricurdati di riempie u cisterna d'acqua, verificate l'equipaggiu di doccia d'acqua, per evitari fallimentu di frenu à alta temperatura è altre situazioni.

Comu dice u dittu, attenti à navigà a nave, quandu guidate una longa seccione in discesa, ùn pigliate micca ligeramente, ancu s'è vo site assai familiarizatu cù a strada, ma ancu per fà un bonu travagliu di ispezione prima di guidà, per assicurà chì e parti sò in u travagliu normale.

decelerazione in discesa in anticipu ùn slide in neutral

news3_img5

Amparate à a guida difensiva hè una lezione necessaria per a guida, di fronte à una longa sezione di discesa, ùn importa s'ellu ci hè un equipamentu di frenu ausiliari, deve esse preparatu in anticipu, tenite attente, è fate attenzione à u latu di i segni d'avvertimentu di a strada è a sicurità. locu di corsia, etc., cumpresi i segni d'avvertimentu di strada pò spiegà e cundizioni stradali avanti, cum'è "xx km avanti longu in discesa", etc.

Deve esse rallentatu in anticipu prima di a pendenza longa più bassa, perchè pò esse usata in bassa gearengine. A resistenza di trazione forma una certa pressione inversa nantu à a vitezza, è a bassa velocità di guida pò riduce a freccia di usu di u frenu, riduce u risicu di frenu. attenuation termale, avanzu downshift pò ancu evitari prublemi subitu, a vitezza hè troppu viloci è ùn pò successu "bloccare", risultatu in accidenti.

news3_img4

À u listessu tempu, ùn slide neutrali, parechji amici di carta pensanu chì "slide neutrale serà più efficiente di carburante", in fattu, questu hè un sbagliu, u taxi neutrale ùn serà micca efficiente in carburante, à u cuntrariu portarà più risichi di sicurezza, perchè gas di pompa idle hè chjuca, è longa discesa bisognu di frenu friquenti, vi aduprà più gas, long distance slide neutru pruvucarà aria insufficiente in u tank di almacenamiento, ci sarà u risicu di fallimentu frenu.

aghjunghje un frenu ausiliariu per cumprà un fluidu optional di vittura lento

news3_img3

Cù u sviluppu di a tecnulugia di i veiculi cummirciali, parechji camioni pesanti, ritardatore idraulicu dispunibule, frenu di motore, frenu di pianificazione è altre funzioni di frenu ausiliari, u frenu di u mutore hè principalmente adattatu per a guida à bassa velocità, ma deve pruibisce di guidà in strade slippery;è u retarder idraulicu serà più efficace à alta velocità.

Sè vo site à spessu nantu à e strade di muntagna, hè cunsigliatu di stallà u frenu di mutore + ritardatore di pressione, in modu chì pudete piglià in contu i bisogni di sicurezza di frenu di guida à alta velocità è bassa velocità.Se u veiculu hè equipatu di un retarder idraulicu, pò ancu esse usatu per rallentà in a guida di ogni ghjornu, chì pò ancu riduce a freccia di frenu è migliurà a vita di serviziu di i freni.

news3_img2

Quandu u frenu vulete ancu avè cumpetenze, ùn pò micca sempre passà nantu à u frenu, bisognu secondu u cambiamentu di velocità nantu à u frenu, se più veloce, pò attraversu l'ingranaggio di u mutore, a decelerazione di u frenu ausiliariu, è dopu un pede nantu à u frenu per rallentà. per liberà, frenu intermittente, pruvate à riduce a freccia di u frenu, ùn fate micca continuamente, per evità chì a temperatura di u tamburu di frenu hè troppu alta.

postscriptum
L'industria di u trasportu hè una industria d'altu risicu, in u funziunamentu di ogni ghjornu deve esse più attente à a sicurità, riassuntu hè di fà un bonu travagliu prima di l'ispezione in discesa, in discesa quandu u funziunamentu currettu, una volta chì ci hè un accidente, ma ancu per calmà u trattamentu. , Per minimizzà a perdita, spergu chì tutti ponu esse sicuru


Tempu di post: 19-aug-2022